Isteri Kepada Suami

Salam sejahtera,


Jumaat, 13 April- Cuaca yang segar, hari yang cerah pada penghulu segala hari. Jumaat muncul lagi, hari yang sangat-sangat Cek Ya suka (sbb sok cuti). Mood :- baik sangat,

 Nak tau pe petuanya? ikut nasihat dalam rancangan Semanis Kurma peluk suami/isteri 7 kali sehari. Cek Ya dan praktikkan pagi tadi, sebab selalunya masing-masing nak cepat pergi kerja walau tempatnya sekangkang kera. Kesannya bukan sahaja membugarkan kasih sayang tapi asyik teringat je.( dalam hati ada taman tau)

Cek Ya rasa macam dah terkena suntikan hormon la pulak... asyik nak manja-manja (x pe halal). Sory nie bkn cerita 18sx tau... meransang kasih sayang melalui sentuhan. Sebab kuasa sentuhan nie lebih hebat dari kata-kata (sentuhan yg halal tau) jgn plak gatal2 sentuh bukan muhrim hukumnya haram kesannya dapat dosa.

Bila pagi-pagi dah diransang dengan ransangan yang baik jadi mood pun baik la kan... Aura kita pun positif, aura yang positif pun dapat meransang orang sekeliling untuk positif. Hasil daripada secerbis ilmu yang dituntut kalau diamal akan menghasilkan kesan yang besar bukan pada diri sendiri tp kepada orang lain jua.


ISTERI KEPADA SUAMI
- Tunggu suami balik dari kerja dengan senyuman dan pelukan
- Bekalkan suami kerja dengan pelukan dan senyuman

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PETUA DUDUK ASRAMA

JAKARTA

CUTI-CUTI MEDAN Part 1