Rabu, 21 November 2012

Jom Rempittt!!!

Salam sejahtera,
Jom Rempit... maaf nie bukan tajuk filem apatah lagi album, lagi-lagi bukan album gambar.

Memperkenalkan hewan tunggangan terbaru Cek Ya.
Segar dari ladang 
v
v
v
v
v

Sampai depan pintu opis park moto

Semenjak cuti sem minggu lepas, Cek Ya dengan rasminya menunggang hewan nie untuk ke tempat kerja yang jaraknya dua hasta dari rumah hehehe :b
Tanpa mengambil peduli kata -kata orang... Cek Ya memberanikan diri jugak, walaupun benar kata-kata mereka. Tapi apakan daya dah terlajar berpengang pada prinsip :- seperti dibawah

'Ada aku kesah!'

Antara dugaan menunggang hewan beroda dua nie:-
  • Sangat berat, yang pasti BMInya lebih dari Cek Ya
  • Tinggi, berbekalkan ketinggian 149cm Cek Ya terpaksalah menggunakan altenatif kasut tumit tinggi bertapak rata.
  • dan terakhir (rujuk gambar di bawah)

Tiada surat beranak

Hahaha tue la brani show off gambar hewan tunggangan nie. Tak ble tahan nak rempit tu yang rempuh je. Tapi area kawasan berpagar nie jo la... Nak merendek kuar tak la, sebab yang nyata dalam lesen tercatat B2. Kehkehkeh @-@

6 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

apapun hati2 la eh..hahaha..jom rempit..

nik ros berkata...

jgn bawak laju2 yea.hati2 k

Siti Saleha berkata...

K, tq semua

Cik Hani (CH) berkata...

Xde da org nk naik ng sy..=(

Siti Saleha berkata...

Miggu dpn sy tumpang awak ye sbb pakai bju kurung. Seksa nanti mata-mata memandang

aynora nur berkata...

Berani kerana benar...haha, klu rempit hati2 ye.