Selasa, 31 Julai 2012

Lagu Raya dan Ketupat

Salam sejahtera,

Oye...oye..., dah masuk puasa ke11. Tapi Cek Ya dah dengar lagu raya  dari sebelum puasa lagi.
 Tak kisahla sebab yang dengar cuma Cek Ya n kengkawan seunit aje, sesekali student yang
 dtg berurusan kat opis yang comei ni. Senyum sampai ketelinga depa dengar.
 Bukan sengaja pasang terpasang je pun.
(uwekks boleh caye ke stament Cek Ya ni kihkihkih)

Yang buat Cek Ya rasa terkilan tu, dah de station radio yang putarkan lagu raya.
Aik, bila puasa ingat kat raya je ke? Patutnya lebihkan la lagu2 nasyid ataupun bahasa lebih
 muhibahnya lagu-lagu ketuhanan. 
Lebih manis kot... tapi apa pun mungkin diaorang de penjelasan tersendiri......
Mcm Cek Ya terpasang lagu raya kat opis.

De benda nak kongsi kat korang tapi malu plak... aceh

v
v
v
v
v
v
ape dia ye?

v
v
v
v

scroll lagi kebawah

v
v
v
v
v

Eh asrul buat apa tu?????
v
v
v
v
v
v
TADA!!!!!!!

ketupatla
Wah!!! besarnya...

Persedian nak raya, Raya kang rebus aje. Hehehe kalau lalu mkn le (ecehh poyo jer).
 Bila da  bosan macam nie la.

 TQ miji tlg cari reben dan tlg buatkan ketupat. 

(hahaha ayat mcm Cek Ya jer yang buatkan)

Nota raya : agak2 de tak orang nak anto kad raya kat Cek Ya

1 ulasan:

eizra_one berkata...

anyam tu lebih2 sikit..akak tak reti nak anyam...ki..ki..ki..