~BiLe DAh BoSAn~

Salam Sejahtera.

Saya rasa bosan la skang, ari2 wat rutin yang sama. Kerja yang sama jer, pergi keje blk keje. Esoknya pun benda yang sama... Hujung minggu lak balik Sijangkang tdo semalam esoknya balik umah balik. Sungguh bosan tau....

So saya kena fikirkan pe aktiviti nak buang jauh-jauh bosan nie. Pe ye... Ok, saya nak senaraikan antara yang saya suka buat sebelum ini:-

* Baca buku -
Nie memang hobi aku sejak dari sekolah dulu lagi. Cume sekarang tak larat nak ngadap buku ari-ari tau.
                                  
*Memancing -
hobi ini baru berjinak-jinak. Cume sekarang nie x de kawan nak g mancing je huh!

*Jigsaw Puzzle -
Ok nie agak menyeronokkan dan menguji minda. baru saya perasan yang dari kecik dulumemang saya suka dengan jiqsaw puzzle nie.                  

*Layan TV -
Dah naik rabun mata ni sebenarnya. Tu malas nak jadikan hobi

*Bowling -
Dulu masa sebelum kawen memang setiap minggu layan dengan ofizmate hahaha sampai dapat tittle juara longkang. Skang da terror tau (berangan). En suami lak skang da gile menda nie.
                
*Jejalan -
Semestinya saya n en.suami kali berjalan, kalau shopping compx da tak larat nak jalan dah.

* Tido -
Kerap di praktiskan hehehe

* Mengemas -
Nampak sangat la rumah bersepahkan (Ops!!! x suka kotor)

*Tracking -
Antara yang saya cukup gemar, time study dulu2 nie la aktiviti aku tapi bila da kerja and   now da berumah tangga ia dah lama ditinggalkan.
                
*Layan DVD Korea -
Oh!!! takkan terkubur hobi nie palign suka citer Boys Over Flower.
Ok, nie je mampu di fikirkan agak-agak korang aku buat yang mane ye hehehe
;)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PETUA DUDUK ASRAMA

JAKARTA

CUTI-CUTI MEDAN Part 1