Selasa, 20 November 2012

AQil Dapat Adik

Salam sejahtera,

Today is tuesday... So maknanya hari kedua dapat berita gembira. Tahniah Aqil bakal dapat adik, siapa Aqil? Anak salah seorang rakan sekerja Cek Ya, dah macam adik beradik. Mak jauh... Ayah jauh... Jadi kawan-kawan la lagi tempat berkongsi suka dan duka. Opss kami panggil dia Kak Fairus aka Kak Long.

Excited giler bila tau berita nie, segalanya bermula dengan accident. Bila dengar citer Kak Long segalanya accident. Dapat tahu peggy pun secara accident. Mana taknya anak kedua baru lahir bulan april lalu. Tahun depan bersalin lagi... Tak pe la Kak Long rejeki Allah untuk Kak Long, untung Azri dah dapat adik lagi.

Harap-harap tuah Kak Long melekat kat adik adik nie pulak. Hehehe InsyaAllah...

Pesanan Ikhlas : Kak Long jgn makan masam2 tau, ais diwaktu pagi pun tak leh... Jaga kesihatan



7 ulasan:

maszmadi berkata...

tahniah kak long!!!!! tumpang gembira jugak..

eizra_one berkata...

tahniah diucapkan kepada kakak fairus yang telah dikurniakan anak ke3 :-) so hepi tau...moga pasni jangkit la kat kita dua ya leha :-)

nik ros berkata...

rezeki namanya tu.best nyer,

Siti Saleha berkata...

In Shaa Allah mane tau pas nie rezeki kita pulak kn

Cik Hani (CH) berkata...

Yeay..alhmdulilah.rzki msim tengkujuh.hehe

Siti Saleha berkata...

hehehe... tv rosak kot

Mimie Najib berkata...

waa..bestnya..tahniah..best dgr orng nak dapat bby je.. :)