Selasa, 18 September 2012

Syukran Rezeki Tak Terduga

Salam sejahtera,

Alhamdulillah syukur untuk segala limpah kurnia yg Allah berikan kepada Cek Ya. Rasanya apa yg Cek Ya dapat sekarang ni rezeki adalah bukti kasih sayang Allah kepada hambanya. Mudahan Cek Ya menjadi orang yang sentiasa bersyukur dan tak lupa dimana bumi dipijak.

Dengan seikhlas hati Cek Ya nak ucapkan jutaan terima kasih tak terhingga kepada semua orang yang banyak sokong Cek Ya. Kerjasama daripada semua rakan-rakan sangat Cek Ya hargai. Tanpa diorang sapela Cek Ya nie. Team unit Kolej Kediamana terutamanya, memang sangat berkerjasama. Benda yang berat sama-sama dipikul yang berat sama-sama dijinjing. Bukan setakat team unit kolej kediaman saja rasanya sikap setia kawan diantara unit-unit lain pun sangat baik. Tak de istilah perbezaan tapi yang ada hanya tolong menolong, hormat menghormati dan kasih mengasihi antara satu sama lain. Barulah mantap satu organisasi tu.... Hahaha dah macam pakar motivasi pulak.


Makan free kat majlis nie...YuMmyyy...

Cantiknya backdrop tu, kredit tuk budin.. (Cek Ya
gaya mak tirikan)

staf perempuan KMS cute2 kan.. hehehe
Maaplah, gambar-gambar diatas diupload dari pesbook. Cek Ya cuba screenshots dari my note 10.1. Hahaha maap la kat tuan punya pesbook ye. 


P/S : TQ my bucuk menunaikan hajat isterinya...

Tiada ulasan: