Khamis, 12 Julai 2012

GAGAL LAGI!!!


Salam Sejahtera,

Hari yang di tunggu-tunggu, my bucuk blk dari kursus tak dela jauh mane pun Melaka jer. Malam ni lak de tournament bowling antara staf. Owh... Cek Ya ambik bahagian, walaupun hakikatnya sedar diri selalu sgt menyandang johan longkang. Ya!!! tahniahla MDKL kalau dpt staf mcm Cek Ya bersih longkang-longkang kat  Bowling Soperbowl Banting.

Pe yg berlaku malam tadi??? Reves balik------

BOSAN!!!

Ok x patut pun bosan bila mata bundar sepet piang pandang sebakul baju yang belum dijemur. perumpamaan yang betulnya ialah pemalas bukan bosan. Opss.... lebih tepat lagi perumpamaannya adalah x 
de mood o_0o0ooo.

Pandang belah kiri pulak:  o_0

Kain langsir  masih cantik tersusun dgn lipatan cukup kemas ditambah aksesori habuk~habuk~~oH mintak maap mak InsyaAllah kakak akan gagahkan diri menyiapkannya.

Tet---- tekan remote astro prima dan..... Ada citer pasal hari raya. WAHHH!!! semangat bagai. Bagus-bagus momentum hari raya dah bergerak. Saraf-saraf dah bertindak balas memberi ransangan kat otak dan... mengaktifkan hormon dan semesntinya MOOD untuk menyiapkan langsir mak.

TAPI!!!!

Syaitan dah goda untuk mata terus melekat, mula la tu ckp kat hati " ala kejab je nak abis ni, kang sambung la kerja tu". Persetan sungguh.

Dan sekali lagi tewas bila mana mata gagal buka seluas-luasnya. Semakin lama-semakin kecil dunia dalam pandangan mata Cek Ya. Mulut pulak mula la menganga seluas-luasnya. Bantal pun melambai-lambai.

"UH!!!"

CEK YA GAGAL LAGI! minta maap mak. Sok kakak janji siapkan langsir mak.

Nota Kaki > sebelum tido Cek Ya jemur kain dulu. Harap maaf entry ini tidak bergambar

SITI SALEHA BINTI ARIFFIN

Tiada ulasan: