Selasa, 3 April 2012

UjUNG MINGGU YANG BERHARGA

Salam sejahtera...

Semakin bersemangat Cek Ya sekarang. Alhadulillah, harapnya selalula mcm nie. Dah lama x dating dengan Encik suami. Masing2 sebuk dengan kerja, tapi yg selalunya encik suamila tinggalkan Cik Ya demi berkhidmat untuk negara.

Tak pela Cik Ya rela dah memang tugas lg2 sbg ketua disesuatu organisasi pusat latihan mestila besar tanggungjawabnya. Sebagai isteri knela faham... hehehe mula2 encik suami kne transfer dlu Cik Ya suka sgt sbb tempat kerja kami dah dekat. Ble tau skop tugas baru terkedu Cik Ya. Alhamdulillah Cik Ya dapat duduk kuarters tmpt Cik Ya , lega sikit sbb x perlula Cik Suami tdo kt kem klu ada aktiviti mlm yg perlu dia pantau. Kalau tdo pn skali skala sbb jrak kem dgn rumah naik basikal pn sampai.

Melalut lak Cik Ya nie... Td kami g dating kat Jusco Bukit Tinggi je. Hehehe jadilakn, wah de Sale kt Jusco... Terima kasih encik suami belanja huhuhu

Sempat jeling je barang sale tue nasib x de yg Cik Ya berkenan  (konon x berkenan lak). Pe pun Cik Ya sangat mghargai saat macam nie, lagi lagi dgn orang yg Cik Ya syg. :p


gambar hiasan jer


nota kecik : banyak rancangan tahun nie sampai awal thn depan pun da siap...Syg abg


Tiada ulasan: