MENJENGAH MUKABUKA

Salam sejahtera...
Saya agak letih minggu nie ditambah line broadband yang slow... agak malas la
nak menjengah alam siber nie. Hari nie saya curi masa sikit sebelum g lunch
dengan kawan-kawan... sambil-sambil siapkan rancangan kerja tahun depan
sempat gak jeling mukabuka dan singgahla menjengah kawan-kawan. (Kalau saya
x komen x bermakna saya tak singgah tau). Macam2 berita saya dapat, yang
sedih, gembira dan macam-macam lagila. Kepada yang baru mendapat baby
tahniah diucapkan, saya pun tumpang gembira. Yang kehilangan tue, takziah...
patah tumbuh hilang berganti kata pepatah lama. Semua tu dah tertulis di Loh
Mahfus terima la dengan redha kerana ada hikmah disebaliknya.InsyaAllah yakin
pada ALLAH S.W.T semua datang darinya...
Okla nak g break dah nie da....

~Salam~

P/s : Bosannya ramai kengkawan cuti, tapi saya still gembira ada lagi kengkawan lain.

Fuh: Abg jom pizza mlm nie.... Bolehla ye

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PETUA DUDUK ASRAMA

JAKARTA

CUTI-CUTI MEDAN Part 1