Selasa, 27 Disember 2011

~JaNgAN!!~

Salam sejahtera semua, mesti pelik dengan tajuk ni kan hehehe, sebenarnya saya skang nie tgh alah dengan nasi (pelik je bunyinyakan). Dah dekat satu minggu nie pelik gak, makan nasi je mesti keluar balik kalau tak pun meragam la perut nie. Tapi kalau tak makan lapar lak sampai gastrik. Nie yang tak larat nie, dah g klinik doc just bagi ubat untuk gastrik yang macam selalu tue. Dia kata untuk angin tapi macam tak de fungsi je... Nak tido malam mesti tak selesa sbb perut sakit. Confius nie???? Tapi slalunya sebelum priod memang mcm nie.

Ok berbalik pada tajuk tadi, JANGAN!!! tadi saya tetiba teringin makan nasi lemak (sgt jrg berlaku sbb saya x brape gemar pun) Saya habis makan (kebulur dah) tapi seperti biasa perut nie mula mengeluarkan tanda-tanda x mo terima. Secara otomatik saya menghantar isyarat kepada otak secara psikologi 'JANGAN MUNTAH ' sbbnya membazir la RM1.50 + 0.50 sen (telur goreng) kalau muntah. Dan ternyata ia berjaya ... Tahniah Otak kerana berjaya membantutkan keinginan perut untuk memuntahkan makanan tadi. Ok baru terperasan agak jijik entry ini. Kla bye nk layan pale yg pening lak...

P/s : Hup Seng baru je dtg... mood gembira (walau tadi agak moody)

6 ulasan:

Nurul Husna Abidin berkata...

wahhh...tahniah... mommy to be

Siti Saleha berkata...

InsyaAllah... hahaha

Siti Saleha berkata...

maaf la x dtg kenduri blah ko ri2. Blah laki ble insyaallah ble dtg

Nurul Husna Abidin berkata...

belah laki minggu depan 8.1.2012.. datang la yerk...eh? klu free jomlah jumpa..leh aku kasi kad

Siti Saleha berkata...

Boleh rasenya... x de ape2. Ingat time raye cina, time tu x dpt la. Ok bg kad nanti datang. Alamatnya kang aku msg.

Nurul Husna Abidin berkata...

msg kat no fon aku k...