Layan syahdu

Time cuti sempena Maulidur Rasul yang lepas aku der tertengok satu cerita kat saluran Astro, rancangan berbentuk dakwah kt saluran asro. best gak citer ni.... tp aku layan lagunya. Slame ni dok dgr lagu opick yang menusuk kalbu nie dr Indah Dewi Pertiwi plak. Syahdu plak hehehe tetibe ingat kt husband lak. So ni lirik lagunya kang de mase aku upload lagunya lak.

Lirik Lagu Indah Dewi Pertiwi - Indah Dewi Pertiwi – Di Atas Satu Cinta


Jejak-jejak langkahku

Bagaikan lemran waktu

Apakah ku masih bisa terus melangkah

Serpihan hihupku ‘kan ku bangun

di atas satu cinta



Subhanallah aku mencintainya

Subhanallah aku menyayanginya

Dari ufuk timur hingga ke barat

Selalu dihatiku



Subhanallah aku mencintainya

Subhanallah aku menyayanginya

Dari ufuk timur hingga ke barat

Selalu dihatiku



Subhanallah aku mencintainya

Subhanallah aku menyayanginya

Dari ufuk timur hingga ke barat



Subhanallah aku mencintainya

Subhanallah aku menyayanginya

Dari ufuk timur hingga ke barat



Subhanallah aku mencintainya

Subhanallah aku menyayanginya

Dari ufuk timur hingga ke barat



Subhanallah aku mencintainya

Subhanallah aku menyayanginya

Dari ufuk timur hingga ke barat

Selalu dihatiku



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PETUA DUDUK ASRAMA

JAKARTA

CUTI-CUTI MEDAN Part 1